Reklamace zboží

Pro reklamaci použijte formulář ZDE

Reklamace zboží

Máte potíže s Vaším paralyzérem nebo jiným zakoupeným zbožím? To je nám moc líto, ale pokusíme se Váš problém co nejrychleji vyřešit.

Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme nejprve konzultovat problém s námi přes e-mail info@paralyzer24.cz. Často se stává, že se jedná o věc, kterou je možné vyřešit na dálku, takže byste možná zboží odesílali zbytečně.

Jestliže e-mailová konzultace nepomůže, postupujte prosím takto:

1.) Vytiskněte si Reklamační list a vyplňte jej.

2.) Zabalte zboží včetně všech částí a příslušenství, které jsou nezbytné k ověření reklamované vady. Přiložte vyplněný reklamační list a kopii prodejního dokladu (faktury).

3.) Zásilku nám doručte jedním z následujících způsobů

» Odešlete poštou nebo přepravní společností na adresu FIONNISE s.r.o., Na hrádku 100, 278 01, Kralupy nad Vltavou.
» Využijte službu Reklamační asistent a odevzdejte zdarma na jakékoliv pobočce Zásilkovny. Zabalený přístroj včetně všeho příslušenství odevzdáte obsluze na pobočce a nahlásíte obsluze kód Reklamačního asistenta 93432110

Spotřebitelská reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů.

Vrácení zboží

Výrobek zakoupený na Paralyzer.eu neodpovídá tak úplně Vašim představám? Můžete nám jej vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od data převzetí.

Postupujte prosím takto:

1.) Uveďte zboží do původního stavu a zabalte jej do původního obalu. Výrobek nesmí jevit známky používání.

2.) Zboží důkladně zabalte. Do zásilky přidejte fakturu, kterou jste obdrželi se zbožím, nebo její kopii. Dále připojte písemné odstoupení od kupní smlouvy a číslo účtu, na který si přejete vrátit peníze. Odstoupení od smlouvy je psáno volnou formou (plně postačí rukou psaná poznámka na kopii faktury).

3.) Zásilku odešlete poštou nebo přepravní společností na adresu FIONNISE s.r.o., Na hrádku 100, 278 01, Kralupy nad Vltavou, nebo využijte službu Reklamační asistent a odevzdejte zdarma na jakékoliv pobočce Zásilkovny. Zabalený přístroj včetně všeho příslušenství odevzdáte obsluze na pobočce a nahlásíte obsluze kód Reklamačního asistenta 93432110